Ha az Ebayről nem érkezik meg az általad vásárolt termék....

Ebben az esetben sincs ok az ijedtségre,mert  a fizetett vételárat az Ebay számodra megtéríti.  Első lépésként szükséges felvenni a kapcsolatot az eladóval,és megkérdezni,mikor adta fel a terméket,hátha mindez csak késve történt,és az áru már úton van felénk. Ha nem kapunk választ, a rákövetkező nap ki lehet nyitni az ügyet az Ebayen azzal a címszóval,hogy nem kaptam meg a termékem. I haven't received my item. Ilyenkor az Ebay kivizsgálja az ügyet,és ha az eladó nem tudja igazolni hitelt érdemlően  a feladás tényét,akkor a vételár visszautalásra kerül számlánkra.  Amennyiben szeretnéd kérni az ügy lebonyolításában segítségünket,rendeld meg Reklamációkezelés szolgáltatásunkat.

 Alapcsomag tartalma:

1. Angol eladóval történő kapcsolatfelvétel angol nyelven

2.Eladó válaszának lefordítása magyar nyelvre

3.Válasz az eladó levelére

4. Ügy kinyitása az Ebayen a probléma részletes ismertetésével. Innentől az Ebay döntésére várunk,más teendőnk nincs.

A szolgáltatás lebonyolítása külső segítségnyújtásként történik, belépési és egyéb személyes adat megadására nincs szükség. Díja :1.190.- További levélváltás esetére az angol fordítás karakterenkénti díjszabása  érvényes. A reklamációkezelési szolgáltatást emailben tudod megrendelni tőlünk . Email:  info@mindentangliabol.hu

© Mindent Angliából.Hu Kft. 2015