Ha az Ebayről nem érkezik meg az általad vásárolt termék....
Ebben az esetben sincs ok az ijedtségre,mert a fizetett vételárat az Ebay számodra megtéríti. Első lépésként szükséges felvenni a kapcsolatot az eladóval,és megkérdezni,mikor adta fel a terméket,hátha mindez csak késve történt,és az áru már úton van felénk. Ha nem kapunk választ, a rákövetkező nap ki lehet nyitni az ügyet az Ebayen azzal a címszóval,hogy nem kaptam meg a termékem. I haven't received my item. Ilyenkor az Ebay kivizsgálja az ügyet,és ha az eladó nem tudja igazolni hitelt érdemlően a feladás tényét,akkor a vételár visszautalásra kerül számlánkra. Amennyiben szeretnéd kérni az ügy lebonyolításában segítségünket,rendeld meg Reklamációkezelés szolgáltatásunkat.
Alapcsomag tartalma:
1. Angol eladóval történő kapcsolatfelvétel angol nyelven
2.Eladó válaszának lefordítása magyar nyelvre
3.Válasz az eladó levelére
4. Ügy kinyitása az Ebayen a probléma részletes ismertetésével. Innentől az Ebay döntésére várunk,más teendőnk nincs.
A szolgáltatás lebonyolítása külső segítségnyújtásként történik, belépési és egyéb személyes adat megadására nincs szükség. Díja :1.190.- További levélváltás esetére az angol fordítás karakterenkénti díjszabása érvényes. A reklamációkezelési szolgáltatást emailben tudod megrendelni tőlünk . Email: info@mindentangliabol.hu